Moda na zdrowy tryb życia – rowery miejskie
Rowery były kiedyś głównym sposobem transportu ludzi i mniejszych towarów. Odkąd stworzono samochody ich rola w codziennym poruszaniu się po mieście nieco zmalała. Jednak z roku na rok coraz częściej powracamy do korzeni i zamiast samochodu wybieramy rower.
Jest to może wolniejszy sposób poruszania się i na długie dystanse można go całkowicie wykluczyć, ale rowery miejsce mają tę zaletę, że nie stoją w korkach, są przyjazne dla środowiska i dużo lepsze, jeśli chodzi o nasze zdrowie. Rower to nie tylko dwa kółka i ramy, zwłaszcza w przypadku rowerów miejskich, które nie muszą być przepełnione innowacyjnymi rozwiązaniami i innego rodzaju nowościami, które mają przyspieszyć naszą jazdę. Oczywiście znajdziemy i takie. Rowery miejskie są przede wszystkim bardziej stylowe, co dla wielu kobiet jest bardzo istotną kwestia. Jednak nie każdy rower tego typu ma duszę, a jak dobrze wiemy, to tworzy swego rodzaju klimat i coraz częściej decydując się na zakup tego dwukołowego pojazdu chcemy wybrać właśnie taki, który będzie miał duszę i takie coś, co przyciągnie nie tylko nasza uwagę, ale również innych osób. Chociaż większość osób lubi mieć coś nowego, jeśli chcemy mieć rower ze wspomnianą wcześniej dusza i ciekawą historią najlepiej jest poszukać używanego modelu. Chociaż początkowo jego cena może być atrakcyjna, trzeba przyszykować się na spore wydatki związane z renowacją takie nieco archaicznego sprzętu. Oczywiście możemy też poszukać już odrestaurowanego roweru8. Tutaj należy dodać, że najczęściej zwracamy uwagę na holendry. Jednakże ich cena jest niejednokrotnie bardzo wysoka. Często sklepy rowerowe sprzedają też stylizowane rowery. Te wyglądają intrygująco, ale nie zawsze na tyle, żeby przyciągnąć naszą uwagę. Możemy też samodzielnie przerobić posiadany już rower. Zwykłą czarną damkę możemy przemalować na inny kolor, zmienić koszyk na bardziej retro lub dodać taki element, który będzie nam odpowiadał.
Pomysłów jest naprawdę dużo, a wiele sklepów rowerowych prowadzi nawet punkty, w których przeprowadzana jest całkowita zmiana wyglądu rowerów.